Η Microsoft πούλησε τα δικαιώματα του Mediaroom,τηςσυνδρομητικής, διαδικτυακής βίντεο-πλατφόρμας της, στην Ericsson. Όπως ανακοίνωσε η εταιρία, αυτή η κίνηση θα της επιτρέψει να αφοσιωθεί πλήρως στην τηλεοπτική στρατηγική του Xbox απέναντι στους καταναλωτές.
Στόχος της Microsoft είναι να γίνει η πλατφόρμα του Xbox ''η Premium ψυχαγωγική υπηρεσία που θα προσφέρει όλα τα παιχνίδια και την ψυχαγωγία που ζητάνε οι καταναλωτές'' είτε αυτή αφορά την κονσόλα, το κινητό τηλέφωνο, το pc ή το tablet.
O αντιπρόεδρος του τμήματος μάρκετινγκ της εταιρίας, Yusuf Mehdi, δήλωσε: ''Δεν είναι μία αποστολή που μπορούμε να επιτύχουμε μόνοι. Θέλουμε να συνεργαστούμε με τη βιομηχανία για να προσφέρουμε το επόμενο ''κύμα'' καινοτομίας στα παιχνίδια και την ψυχαγωγία των καταναλωτών. Για να μπορέσουμε να επιτύχουμε θα συνεργαστούμε με δημιουργούς προϊόντων, στούντιο, φίρμες, δίκτυα, φορείς και διανομείς. Πιστεύουμε πως το μέλλον της ψηφιακής ψυχαγωγίας βρίσκεται εκεί που η τηλεόραση γίνεται πιο απλή, προσαρμοσμένη και ''έξυπνη''. Πιστεύουμε πως τα καλύτερα στη βιομηχανία δεν έχουν έρθει ακόμη.''
0 σχόλια:
Προσθήκη σχολίου
- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια
- Μη κατευθύνετε τα σχόλια στις δικές σας σελίδες(Δε σημαίνει πως χρειάζεται να γράφετε ανώνυμα, εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος)