Recent Post

Απολύθηκε ο δημιουργός του Assassin's Creed από τη Ubisoft

Πέμπτη 9 Μαΐου 2013



Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού του 2010, o Patrice Désilets, δημιουργός του Assassin's Creed, έφυγε από τη Ubisoft "για να κάνει ένα δημιουργικό διάλειμμα από τη βιομηχανία",  και μετά συνεργάστηκε με το Montreal studio της THQ, όπου δούλευε σε δύο projects με κωδικό όνομα 1666και Underdog. Μετά την πτώχευση της THQ, το studio αυτό και τα δύο προαναφερθέντα projects- αποκτήθηκαν από την Ubisoft, κι έτσι ο Désilets βρέθηκε πίσω στα γραφεία της εταιρείας που είχε αφήσει προηγουμένως.
Η Ubisoft είπε αρχικά στο Polygon ότι «οι καλή τη πίστη συζητήσεις μεταξύ του Patrice και της Ubisoft που αποσκοπούν στην ισορροπία των ιδεών του Patrice και της εταιρείας έχουν καταλήξει ασαφείς. Ως αποτέλεσμα, o Patrice έχει αποχωρήσει από την εταιρεία. Οι προτεραιότητές μας παραμένουν με τις ομάδες να δουλεύουν ήδη σκληρά για τα έργα που έχουμε σε εξέλιξη."
Ο Désilets, όμως, είπε μια λιγότερο ευχάριστη ιστορία. «Σε αντίθεση με τις ενδεχόμενες δηλώσεις που έγιναν χθες (σσ: 7 Μαϊου), χθες το πρωί "τερματίστηκα" από την Ubisoft," εξήγησε στο Polygon. "H κοινοποίηση της απόλυσης έγινε κατ' ιδίαν, μου παρέδωσαν μια ειδοποίηση τερματισμού και συνοδεύτηκα ανεπίσημα έξω από το κτίριο με δύο φρουρούς, χωρίς να είμαι σε θέση να πω αντίο στην ομάδα μου ή να μαζέψω τα προσωπικά μου αντικείμενα.
"Αυτό δεν ήταν δική μου απόφαση", πρόσθεσε. "Οι δράσεις της Ubisoft είναι αβάσιμες και χωρίς αξία. Σκοπεύω να αγωνιστώ ενάντια στη Ubisoft για τα δικαιώματά μου, για την ομάδα μου και για το παιχνίδι μου." Όταν ρωτήθηκε για ένα σχόλιο από το GameInformer, ο ίδιος απάντησε: "Θα επιβιώσω."
Μοιραστοίτε το :

0 σχόλια:

Προσθήκη σχολίου

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια
- Μη κατευθύνετε τα σχόλια στις δικές σας σελίδες(Δε σημαίνει πως χρειάζεται να γράφετε ανώνυμα, εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος)

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template| Foutzos Company Entertainiment
Copyright © 2011. TestingMetros - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger