Μέσα στις κορυφαίες δέκα βρίσκουμε ακόμη τις IBM, McDonald's, Coca-Cola, AT&T, Microsoft, Marlboro, Visa και China Mobile, ενώ σημαντική είναι και η αλλαγή θέσης της Samsung, η οποία σκαρφάλωσε 25 θέσεις για να βρεθεί στη 30η και τα 21,4 δις δολάρια, σημειώνοντας 51% άνοδο σε σχέση με την περασμένη χρονιά. Αξίζει να σημειωθεί πως η διαφορά στην αξία του εμπορικού σήματος της Apple από τη Google φαίνεται να είναι όση η συνολική αξία του brand name της Coca-Cola. Και η Yahoo όμως επέστρεψε στη λίστα, καταλαμβάνοντας πλέον την 92η θέση.
Η κατάταξη BrandZ, μια δημιουργία του ομίλου WPP, λαμβάνει υπόψιν συνεντεύξεις με περισσότερους από δύο εκατομμύρια καταναλωτές σε παγκόσμιο επίπεδο γύρω από χιλιάδες μάρκες, μαζί με την οικονομική ανάλυση των επιδόσεων της κάθε εταιρείας για την τελική κατάρτιση του καταλόγου. Αποτελεί μια έρευνα γύρω από τα brandnames μέσω της οποίας μπορούμε να έχουμε μια οπτική της τρέχουσας τάσης που κυριαρχεί στην αγορά.
myphone
0 σχόλια:
Προσθήκη σχολίου
- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια
- Μη κατευθύνετε τα σχόλια στις δικές σας σελίδες(Δε σημαίνει πως χρειάζεται να γράφετε ανώνυμα, εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος)