Recent Post

The Last of Us preview

Κυριακή 19 Μαΐου 2013


Παίξαμε το beta demo του πολυαναμενόμενου παιχνιδιού δράσης της χρονιάς.
Η Naughty Dog, δημιουργός της άκρως επιτυχημένης σειράς Uncharted που αποτελεί ένα απ' τα κορυφαία Action-Adventures, έχει δημιουργήσει τεράστιο hype γύρω από το όνομά της και κατ' επέκταση γύρω από το The Last os Us.
Με το PlayStation 4 να έρχεται τα Χριστούγεννα (κατά πάσα πιθανότητα και για Ευρώπηκάτι που όμως δεν είναι οριστικό), το The Last of Us θα είναι κατά πάσα πιθανότητα ο προτελευταίος blockbuster τίτλος, πάντα υπό την προϋπόθεση ότι τόσο αυτός όσο και το Beyond: Two Souls της Quantic Dream στις 8 Οκτωβρίου θα δικαιώσουν το όνομά τους.
Ιός, post-apocalyptic, μπλα μπλα μπλα...
Αν έχετε παρακολουθήσει τα προηγούμενα άρθρα του GameWorld τότε θα έχετε πάρει ήδη μια πρώτη γεύση σχετικά με το story. Κάπου στο μέλλον ένας μύκητας τύπου cordyceps έχει προσβάλει την ανθρωπότητα σκοτώνοντας εκατομμύρια πληθυσμού. Όταν ξεκινάει το παιχνίδι βρισκόμαστε στην Αμερική, δύο δεκαετίες αφότου ξεκίνησε η αρχική επίδραση του ιού. Το περιβάλλον είναι γνώριμο και τέτοιου τύπου σενάρια έχουν χρησιμοποιηθεί δεκάδες -ίσως εκατοντάδες φορές- σε Action, FPS και Survival Horror games. Αναλαμβάνετε τον σκληροτράχυλο Joel και στόχος σας είναι να καταφέρετε να φτάσετε ασφαλείς στον προορισμό σας, αποφεύγοντας τις ορδές των μεταλλαγμένων (πρώην humans) που σας καταδιώκουν και θέλουν να σας δαγκώσουν ώστε να σας μεταδώσουν τον ιό. Μαζί έχετε κι ένα μικρό 14χρονο κορίτσι, την Ellie, η οποία θα αποδεχθεί ιδιαίτερα χρήσιμη σε πολλές ενέργειές σας.
Puzzles και Quick time events
Παίζοντας δύο levels στο beta demo (Lincoln και Pittsburg) βρεθήκαμε σε δύο προορισμούς τους οποίους θα συναντήσετε και στην τελική έκδοση, αλλά προφανώς για λόγους spoiler δεν γνωρίζουμε κι ούτε έχει αναφερθεί σε ποιο σημείο του σεναρίου ακριβώς θα γίνουν τα γεγονότα αυτά. 
Αμφότερες οι δύο περιοχές περιλαμβάνουν δύο εγκαταλελλειμένες πόλεις. Στο Lincoln θα προσπαθείτε να περάσετε από τη μία σκεπή κτιρίων στην άλλη, περνώντας μέσα από σάπια κτίρια, ενώ το Pitssbur η πόλη μοιάζει σε λίγο καλύτερη κατάσταση, μόνο που έχει κατακλυστεί πλέον από βάλτους.
Οι γρίφοι του παιχνιδιού έχουν πολύ απλή λογική και συνήθως η λύση βρίσκεται κοντά σας, αρκεί να βάλετε λίγο το μυαλό σας να δουλέψει. Αυτό που πρέπει κυρίως να κάνετε είναι να σπρώξετε ή να μετακινήσετε αντικείμενα, τα οποία θα σας βοηθήσουν να περάσετε από το ένα σημείο στο άλλο. Η Ellie παίζει σημαντικό ρόλο καθώς συχνά ο Joel της κάνει "ποδαράκι" κι έτσι μπορεί να σκαρφαλώνει ψηλά και είτε να ξεκλειδώνει πόρτες είτε να πετάει αντικείμενα στο Joel τα οποία του είναι απαραίτητα για να μπορέσει να ανοίξει δρόμο.
Στο The Last of Us θα κληθείτε πάντοτε να επιλέξετε τον τρόπο επίθεσης προς τους εχθρούς σας. Έχετε κάθε δικαίωμα να επιτεθείτε κατά μέτωπο ή να πάτε σε μια πιο stealth λογική, π.χ. αν ορμήξετε σε έναν εχθρό από πίσω. Τα μπουκάλια ή άλλου είδους ανάλογα αντικείμενα είναι μια καλή τακτική αποπροσανατολισμού των εχθρών, ένα σύστημα που δούλευε επιτυχώς στο Far Cry 3 με τις πέτρες (απλά οι γάλλοι developers στη Ubisoft σκέφτονται πιο λογικά, οι αμερικανοί είναι περισσότερου του ποτού, οπότε...μπουκαλάκι και πάμε!) Τα ranged όπλα σας είναι ως συνήθως πιστόλια, shotguns και διάφορα άλλα καλούδια, αλλά μην περιμένετε κανένα σύγχρονο στρατιωτικό εξοπλισμό. Αξίζει δε να τονίσουμε ότι τα melee όπλα είναι αυτά που κάνουν τη μεγαλύτερη ζημιά. Ενδεικτικά υπάρχουν ορισμένοι πιο σκλητοτράχυλοι τύποι από τους απλούς εχθρούς, που δεν πέφτουν έτσι απλά με 3-4 σφαίρες, αλλά χρειάζονται μερικές "σιδεριές" για να ξαπλώσουν στο έδαφος.
Είστε όλοι άσχημοι...
Οι εχθροί σας είναι απ' τη μία τα zombies κι απ' την άλλη ομάδες ληστών, καθότι ως γνωστών σε τέτοια σενάρια, οι μόνοι νόμοι που υπάρχουν είναι αυτοί της επιβίωσης. Τα zombies σας επιτίθενται κατά μέτωπο και αν σας γραπώσουν τότε ξεκινάνε τα γνωστά Quick Time Events (του στυλ "Πάτα τετράγωνο συνέχεια για να ξεφύγεις") ενώ οι κακοποιοί έχουν τη δυνατότητα να σας αιφνιδιάζουν κυρίως απ' το πλάι ή πισώπλατα.
Το A.I. των εχθρών σας κινείται σε σχετικά υψηλά επίπεδα, παρότι οι μολυσμένοι απ' τον ιό εχθροί σας, παθαίνουν κάποια "μπλακ-άουτ" κάποιες φορές και δεν δείχνουν να σας αντιλαμβάνονται ή στέκονται σαν χαζοί. Δεν ξέρουμε αν ο ιός τους δικαιολογεί, πάντως οι φυσιολογικοί άνθρωποι είναι γεγονός ότι είναι σαφώς πιο εύστροφοι και επικίνδυνοι αντίπαλοι, ενώ χρησιμοποιούν κι αυτοί με τη σειρά τους τα ίδια όπλα με εσάς. Φυσικά πέρα από τις κατά μέτωπο μάχες δε λείπουν και τα γνωστά κλισέ του στυλ "έπεσα σε παγίδα και στοχεύω με το όπλο ενώ κρέμομαι απ' το σκηνή" τα οποία είναι πλέον χιλιοπαιγμένα.
Crafting
Άλλο ένα σημαντικό στοιχείο που έχει εισαχθεί στο gameplay πολλών Action και FPS είναι το crafting και η Naughty Dog δικαίως αποφάσισε να το εισάγει στο inventory σας. Στο The Last of Us κρατήστε πρώτα απ' όλα το εξής. Ότι θα πρέπει να συλλέγετε ότι βρίσκετε, είτε πρόκειται για επιδέσμους, είτε για σκόρπια αιχμηρά αντικείμενα. Κατά βάση, μπορείτε να συνθέτε medikits, όπως επίσης να κάνετε upgrade τα όπλα σας. Για παράδειγμα ένα κομμάτι σίδερου μπορεί να πλαισιωθεί από ένα ψαλίδι στο άκρο του και να γίνει ένα άκρως φονικό όπλο.
Το PS3 στο peak του και οι κορυφαίες ερμηνείες
Η μηχανή γραφικών που χρησιμοποίησε η Naughty Dog κινείται στα πρότυπα του Uncharted 3 (δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα αν πρόκειται για την Naughty Dog Engine 3.1 αλλά διαθέτει Havok game physics) και είναι προφανές ότι μπορεί να θεωρηθεί αρκετά "βαριά" για τα δεδομένα του PlayStation 3. Η μιάμιση ώρα που χρειάστηκε το beta demo για να εγκατασταθεί μας βάζει σε ανησυχίες και κάτι μας λέει ότι οι developers θα μπορούσαν να μειώσουν κατά πολύ τον όγκο του παιχνιδιού αφαιρώνοντας κομμάτια από την άκρη του περιβάλλοντος τα οποία ενδεχομένως είναι περιττά και δεν θα τα συναντήσετε ποτέ μπροστά σας.
Τα physics με τα οποία κινούνται οι χαρακτήρες και ιδιαίτερα η λεπτομέρεια στο σχεδιασμό του προσώπου τους είναι υποδειγματική. Αντίθετα, στο περιβάλλον η ποιότητα των textures ναι μεν ικανοποιεί αλλά για τα δεδομένα του 2013 θα μπορούσε να είναι καλύτερη. Προσεγμένη δουλειά έχει γίνει στους δυναμικούς φωτισμούς κάθε χώρου, καθώς με την πρώτη ευκαιρία το φως διαθλάται ακόμα κι από τις όποιες μικροσκοπικές χαραμάδες μπορούν να έχουν τα κτίρια. Οφείλουμε επίσης να παρατηρήσουμε ότι στους σκοτεινούς χώρους η ορατότητά σας είναι περιορισμένοι και οι φωτισμός πέφτει πολύ απότομα, συνεπώς ίσως χρειαστεί να ανεβάσετε λίγο το brightness. Η όλη εμπειρία που αποκομίσαμε είναι ότι η κάρτα γραφικών του PlayStation 3 δείχνει την ηλικία της και η δουλειά που θα ήθελε να υλοποιήσει η Naughty Dog ίσως να ήταν περισσότερο ιδανική για τα δεδομένα ενός PlayStation 4. Ωστόσο, ποιοτικά το The Last of Us θα αποτελέσει έναν από τους καλύτερους οπτικά τίτλους του PS3.
Στις ερμηνείες των ηθοποιών, η Ashley Johnson ως Ellie και ο Troy Baker ως Joel, καταθέτουν άκρως ρεαλιστικές ερμηνείες, οι οποίες μάλιστα στις σκηνές δράσης είναι περισσότερο μετρημένες, σε αντίθεση με τις περιπλανήσεις τους που χαρακτηρίζονται από έντονους διαλόγους. Ακόμα όμως και οι (ας μας επιτραπεί η έκφραση) κομπάρσοι που συμμετέχουν στο cast καταφέρνουν να αποδώσουν πλήρως μια Horror ατμόσφαιρα, ειδικά μέσα στις μάχες, δείγμα του ότι η Naughty Dog έκανε για άλλη μια φορά πολύ προσεκτική επιλγοή ηθοποιών.
Περισσότερα στις 14 Ιουνίου
Με το που θα λήξει η φετινή έκθεση E3 στο Λος Άντζελες θα αρχίσει η ώρα του The Last of Us. Μπορεί ο Joel και η Ellie να μην είναι...οι τελευταίοι αμόλυντοι άνθρωποι στον πλανήτη, υπόσχονται σίγουρα όμως μια πρώτης τάξεως εμπειρία καθώς έχοντας υπό τον έλεγχό σας μόνο τον Joel και ως βοηθό την Ellie, θα είστε μόνοι στο μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού και μαζί θα βιώσετε άκρως επικίνδυνες καταστάσεις στην προσπάθειά σας να φτάσετε στο τέρμα του προορισμού σας. Αυτό που θα παίξει ιδιαίτερο ρόλο στην επιτυχία του The Last of Us είναι φυσικά το σενάριό του, καθώς θα είναι κατά βάση single-player. Για το ενδεχόμενο του multiplayer είχε ανακοινωθεί μια φήμη τον Δεκέμβριο αλλά δεν γνωρίζουμε περισσότερα μέχρι στιγμής.
Τα Survival Horror στοιχεία θα ενθουσιάσουν τους fans του είδους, κάτι που μπορείτε άλλωστε να δείτε κι από τα πλάνα της κάμερας. Με την ανάμειξη λοιπόν απ' τη μία του Action κι απ' την άλλη του Survival, η Naughty Dog θα επιχειρήσει για πρώτη φορά μια συνταγή που παρεκκλίνει λίγο από τη σειρά Uncharted, θα είναι όμως σε κάθε περίπτωση καλοδεχούμενη. Το αν θα είναι πρωτότυπη ή επαναλαμβανόμενη θα το μάθουμε σύντομα. Προς το παρόν αναμείνατε τις 14 Ιουνίου όταν και το The Last of Us θα κυκλοφορήσει στο PlayStation 3 για να μπορέσετε να διαβάσετε το σχετικό review απ' το TechinPro .
Μοιραστοίτε το :

0 σχόλια:

Προσθήκη σχολίου

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια
- Μη κατευθύνετε τα σχόλια στις δικές σας σελίδες(Δε σημαίνει πως χρειάζεται να γράφετε ανώνυμα, εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος)

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template| Foutzos Company Entertainiment
Copyright © 2011. TestingMetros - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger