Recent Post

Vin Diesel | To Facebook μου χρωστάει εκατομμύρια δολάρια

Τετάρτη 15 Μαΐου 2013



Εντύπωση προκαλούν οι δηλώσεις του Vin Diesel σε γνωστό site της Αμερικής. Λίγο πριν κάνει πρεμιέρα το Fast And Furious 6  ο Αμερικανός σταρ δηλώνει ότι:
«Ο μόνος που έχει τόσα «likes» όσα εγώ είναι ο πρόεδρος Barack Obama» 



«To Facebook με κάλεσε στα γραφεία τους για να τους δώσω εξηγήσεις τι έκανα και έχω τόση μεγάλη απήχηση. Δεν έχω αφήσει ποτέ και κανέναν να κάνει «post» από την σελίδα μου. Το κοινό μου με ξέρει καλά, το Facebook μου χρωστάει εκατομμύρια»
Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι ο Vin Diesel έχει περίπου 41 εκατομμύρια «Likes» με τον πρόεδρο Obama να ακολουθεί δεύτερος με 35 εκατομμύρια.

neolaia
Μοιραστοίτε το :

0 σχόλια:

Προσθήκη σχολίου

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια
- Μη κατευθύνετε τα σχόλια στις δικές σας σελίδες(Δε σημαίνει πως χρειάζεται να γράφετε ανώνυμα, εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος)

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template| Foutzos Company Entertainiment
Copyright © 2011. TestingMetros - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger